Tijd vliegt voorbij!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu Tijd vliegt voorbij!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu

Tijd vliegt voorbij!!

Blijf op de hoogte en volg Aleid

17 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Kia Ora Dutchies!

Zoals de titel al zegt, de tijd vliegt hier voorbij (veel te snel als je het mij vraagt)... Ik ziet hier al weer een maand en iets meer dan 2 weken en nog steeds zeker niet uitgekeken op dit fantastische land!

Ik moet even kijken waar ik gebleven ben en waar ik verder moet gaan met mijn verhaal! Ik begin mijn stage wat nog steeds ontzettend leuk is! Ik begin Stray steeds beter te leren kennen en weet steeds meer mijn weg te vinden met alle verschillende passen die zij hier verkopen. Heb zelfs al verschillende keren passen verkocht aan mensen die zomaar binnen kwamen lopen, best hilarisch dat ik mensen ga adviseren over NZ terwijl ik er zelf nog maar een maand zit... :)

Aankomende paar maanden ga ik me dan ook meer verdiepen in de management kant van het verhaal, wat ik uiteraard erg interessant en leuk vind :)

Een paar weken terug heb ik ook een zaterdag in mijn eentje moeten werken, helemaal alleen op kantoor, geef toe, dat was best spannend! Zeker als je 's ochtends bij kantoor komt en er voor de deur een meisje zit te huilen en ik geen idee heb wat ik daar nou weer mee aan moet... Met mijn nuchtere verstand heb ik het geprobeerd op te lossen, eerst een beetje dokter Phil uitgehangen en het verhaal aangehoord. Ze had haar bus gemist en was helemaal depressief geworden, dus ze moest zorgen dat ze een bus vanuit Auckland pakte om de Stray bus achterna te reizen! Helaas bleek ze op een gegeven moment toch erg irritant en vervelend te zijn waarna ik haar dan ook vriendelijk de deur heb uitgewezen haha, opgeruimd staat netjes! Wel weer typisch, Aleid werkt voor het eerst alleen en de freaks uit Auckland worden vrij gelaten! Rest van de dag was gelukkig prima en ik heb het overleefd!

Ik ben ook samen met Nina en Marlien een dagje naar Waiheke Island geweest. Eiland dichtbij Auckland, ongeveer 35 min met de boot en echt adembenemend mooi! Hebben een autootje gehuurd, dus ook dat was een avontuur, want ik heb voor het eerst aan de linkerkant gereden! Nou heb ik in Nederland al af en toe mijn fratsen met de auto van pap en mam (spiegel afgereden bijvoorbeeld), moet je na gaan als ik aan de linkerkant ga rijden hihi (voor de mensen die the holiday hebben gezien en de scene met Cameron Diaz achter het stuur als ze voor de eerste keer aan de linkerkant rijdt en zegt, please do not hit me, zo zat ik er dus ook bij haha).... Ook zitten de richtingwijzers en de ruiterwissers omgekeerd, waar ik dus na een aantal keer achter kwam :) Maar goed, het was een erg leuk en relaxt dagje! Ennn, Nina en Marlien leven nog, dus zo erg was het nou ook weer niet!!

Verder hebben Kyra&Marlien&ik (huisgenootjes) een nieuwe stamkroeg gevonden, Father Teds! Een Irispub waar bijna elke avond live muziek is, hier zijn we dan ook vaak te vinden 's avonds!

Ook is hier een paar weken geleden de Volvo Ocean Race aangekomen en heb de eerste paar boten (ok, eerste 2 boten haha) binnen zien komen! Lieve pap, had gewild dat je er bij was geweest, je had dit fantastisch gevonden! Maar heb al een aantal foto's gestuurd :)

Aankomend weekend gaan we met een groep van 18 mensen surfen in Raglan. Hebben auto's gehuurd, hostel geregeld en onze surfles ook. Nou was surfen de eerste keer al niet zo'n succes voor me, dus hopelijk blijf ik iets vaker op die plank staan!! Ik geef niet op!! :D

Het weekend van Pasen ga ik samen met Liesette met een campervan roadtrippen door de oostkant van het noordereiland! Hebben gisteren alles uitgestippeld en we hebben er allebei heel veel zin in!! Word zeker een trip om nooit te vergeten!

Zo, jullie zijn weer bijgekletst en ik moet hier weer aan de slag... Zoals jullie kunnen lezen ben ik dus nog steeds dezelfde gekke Aleid die af en toe wat rare fratsen uithaalt, maar boven dat nog steeds erg aan het genieten en ik wil zeker nog even niet terug naar Nederland!! Er is hier nog zoveel te beleven en elke dag gebeurd er wel weer wat leuks!

Hoop dat het inmiddels daar in Nederland wat warmer begint te worden!! Er is hier afgelopen 2 dagen een cycloon door Auckland geraasd, maar Nieuw - Zeelanders kunnen best overdrijven, ik vond het namelijk gewoon typisch Nederlands weer (veel wind en regen) haha! En jen, volgende keer zal ik je tip opvolgen en alvast in mijn rubberbootje in het appartement gaan zitten, want je weet nooit hihi.... :)

Goed, nu ga ik echt weer aan de slag! Tot snel maar weer lief Nederland!

Dikke zoen en veel liefs van mij xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aleid

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 18215

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 01 Augustus 2015

Auckland

02 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Als Aupair naar Engeland

Landen bezocht: