Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen...

Blijf op de hoogte en volg Aleid

24 Mei 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Ollaa allemaal!

Dacht laat ik er eens wat Spaans in gooien, geen idee waarom haha. Maar goed, ga er maar weer even lekker voor zitten want ook dit weer een lang verhaal volop avonturen.

Ik was gebleven bij het weekend in Coromandel met Barbara, wat ook zeker weer fantastisch was! We zijn zaterdag vertrokken en zijn toen meteen richting de Pinnacles hike gegaan. De kust van Coromandel is ook erg mooi en hier zijn we dan ook langs gereden met de auto.

Toen we uiteindelijk bij de Pinnacles hike aankwamen en geloof me, ook dit was niet gemakkelijk, aangezien je echt ergens helemaal in de bush bush terecht komt zonder bereik en zelfs met onverharde wegen. Dus uiteindelijk aangekomen op de bestemming, zijn we begonnen aan onze 5 uur!!! langdurende hike, als het niet meer was.

Deze hik bestaat dan ook alleen uit maar trappen, waardoor het echt best wel zwaar was! Midden door het regenwoud liepen we dan met z'n 2en, nou moet ik ook eerlijk toegeven dat ik nog nooit zo hard heb gelachen tijdens een hike van 5 uur lang, bar en ik hebben in 1 stuk dubbel gelegen met z'n tweetjes, we gingen lachend de berg op en de berg af. Heerlijk!

Het uitzicht was wel echt helemaal fantastisch, echt super mooi! Je kon over het hele regenwoud heen kijken en echt een super mooi uitzicht over alle bergen heen. Het was geweldig!

Daarna zijn we richting Coromandel gereden en hebben we daar langs de zee geparkeerd met haar auto, hadden een luchtbed mee (die eigenlijk iets te groot was voor de auto) en dekens en kussens, dus achterin de auto als ware avonturiers in de auto geslapen!

Volgende dag door gereden naar Coromandel, wat ook weer echt super mooi was. Je hebt daar ook Cathedral Cove, wat een soort gat in een grote rots is met de zee erom heen, erg mooi! Daarna weer terug gereden naar Auckland, want ik had 's avonds een afscheidsfeestje van een collega van me.

Op dinsdag ben ik samen met Gaz naar de General Managers Meeting geweest, wat best wel interessant was, aangezien ze daar veel over de toekomst van Stray praten. Helaas mag ik er niet te veel over zeggen, want het was allemaal redelijk bijzonder en geheim wat daar binnen is vertelt! Wel heel leuk om dit horen en zo te betrokken te worden hierin.

Toen daarna nog een paar uurtjes met onze Operations Managers meegelopen, om te kijken wat zij allemaal precies doen. Was erg leuk om te zien, maar ben toch redelijk blij dat ik mijn stage niet op het hoofdkantoor heb, maar heerlijk in onze sales shop. Het is allemaal wat losser daar en mensen zitten niet alleen maar de hele dag naar hun laptop te staren.

Zaterdag hadden wij een Nederlands feest, wat de koning was natuurlijk jarig geweest! Dit feest was georganiseerd door KLM en Heineken, dus je kan het al wel verwachten, één groot Nederlandse gekte! Het was echt een te gek en mooi feest en ik voelde weer heel even of ik terug was in Nederland met alle gekke Nederlanders en polonaises de hele avond. FANTASTISCH!!

Die dinsdag daarop ben ik samen met Liesette, Rixt, Laura, Barbara, Maud naar de Script geweest. Dit is een super mooie Ierse band, best wel bekend ook in Nederland. Echt heel gaaf en het was een concert om nooit te vergeten, heel bijzonder!

Voor de rest heb ik de afgelopen weekenden een beetje rustig aan gedaan, wat ook niet heel erg was na al die avonturen en indrukken. Ook moet ik vaak nu op zaterdag werken, dus dan word een weekend zo wie zo heel krap.

Ben nog wel naar Goat Island geweest, wat ook heel erg leuk was. We zijn daar gaan snorkelen en hebben even hoi gezegd tegen alle mooie visjes daar!

Dit weekend ben ik vrijdag nog naar de rugby geweest met de hele Nederlandse club en nog wat mensen die ik ken van onze travel agents, ook erg gezellig. Zaterdag moest ik weer werken en vandaag ben ik samen met Rixt naar de het museum geweest, ja ja ook nog wat cultureels hier in Auckland!

Kortom, het gaat nog steeds heel goed met me en er is nog genoeg te doen hier! Misschien dat het voor jullie wel fijn is, maar ik vind dat de tijd echt te snel gaat. Ik moet nog 5 weken stage lopen en dan nog een maandje rondtrekken door het Zuidereiland samen met Rixt en dan zit er al weer op en begint mijn leven in Nederland weer.

Moet zeggen dat ik nog even niet klaar ben hier, want ik moet nog naar het Zuidereiland! Op mijn stage gaat het ook nog steeds erg goed en iedereen is nog steeds erg leuk. Wordt echt nog een drama als ik over 5 weken afscheid moet nemen, nog maar niet aan denken...

Lieve allemaal, hopelijk is het daar in Nederland ook allemaal goed en kunnen jullie nog steeds meegenieten van mijn verhalen! Ik denk dat ik straks met iedereen wel een week mag afspreken, want ik zit met zoveel verhalen en indrukken, dat houd maar niet op haha!

Tot de volgende blog maar weer, waarschijnlijk misschien wel een beetje droevig, omdat ik afscheid heb genomen van mijn collega's bij Stray! Nu nog even volop genieten van de laatste weken die gaan komen en het maandje op het Zuidereiland!

Tot snel!!!

Dikke zoen en heel veel liefs van deze kiwi, Aleid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aleid

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 18219

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 01 Augustus 2015

Auckland

02 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Als Aupair naar Engeland

Landen bezocht: