Avontuur na avontuur! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu Avontuur na avontuur! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu

Avontuur na avontuur!

Door: Aleid Kamp

Blijf op de hoogte en volg Aleid

16 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dag regenachtig Nederland (is in Engeland niet beter hoor)!

Zag dat het alweer bijna een maand geleden is dat ik hier wat op mijn blog heb neergezet, dus daar moet maar weer eens verandering in komen!!

Zoals ik al had verteld, zou Karlijn een weekend bij me komen, totdat ik woensdagavond een telefoontje kreeg. Karlijn was helemaal in tranen en vertelde me dat ze terug naar Nederland ging. Het contact met de familie liep niet goed en ze deed eigenlijk nooit iets goed. Ze heeft toch nog 3 maanden volgehouden maar heeft uiteindelijk besloten dat ze toch naar huis ging, ze hield het niet meer uit. Dus zij is vrijdag terug naar huis gevlogen!! Vind het echt ontzettend jammer dat ze er niet meer is, zag haar dan eigenlijk niet zo heel vaak, maar het was toch wel een goede vriendin van me hier in Engeland!!

Ook kreeg ik te horen dat Nienke (ook een meisje uit Nederland) ook had besloten om naar huis te gaan. En dit allemaal in 1 week.. Ik weet dat het contact met mijn familie echt helemaal fantastisch verloopt en voel me hier gewoon echt thuis, maar als je dit allemaal hoort, begin je toch een beetje aan jezelf te twijfelen. Dus heb uiteindelijk met Francesca om de tafel gezeten en hebben we weer even een gesprek gehad over hoe het ging, maar gelukkig zijn ze nog steeds helemaal tevreden en ik ook trouwens!!

Maar goed, ik had dus in 1 keer een vrij weekend. Ben vrijdagavond weer uitgeweest, zaterdag heb ik gepicknickt met Bernard, Louise, Nadine, was ook echt ontzettend gezellig!! Ben 's avonds met Louise mee naar huis geweest en hebben daar met haar familie gegeten en zijn later in de avond weer uitgeweest!! Was dus al met al een super leuk en gezellig weekend!!

Maandag stond ik op en voelde me echt ontzettend slecht. Ben toch nog maar naar school geweest maar ben eerder naar huis gekomen. Was verkouden, had hoofdpijn, koorts en was echt oververmoeid!! Dus ben eigenlijk de hele week een beetje grieperig geweest en geloof me, dat is niet zo fijn als je ook nog kinderen om je heen hebt.

Heb dat weekend dus ook maar heeeel rustig aan gedaan, ben alleen zaterdag met Louise naar Bristol geweest, wat ook echt een super mooie stad is!! Ligt ook tussen de heuvels en het is gewoon echt breath-taking beautiful!! Raad jullie aan om hier maar een keer naartoe te gaan!!

Had gelukkig een extra lang weekend om uit te rusten omdat die maandag hier een feestdag was en dus (uiteraard) een extra vakantiedag was.. Ongelooflijk veel vakantie hier..

Voor de rest van de week ging alles weer zoals gewoonlijk. Voelde me weer beter en heb dus weer heerlijk het huisvrouwtje uitgehangen en uiteraard ook the nanny, wat ik ook nog steeds super leuk vind!! Kan erg goed met kinderen overweg, maar ja wat wil je ook, met zulke leuke kinderen!!

Dat weekend ook eigenlijk wel nog een beetje rustig aangedaan. Ben alleen zaterdag uitgeweest en dat was wederom weer heel erg gezellig!! De barmannen beginnen ons zo langzamerhand al te kennen haha, weet niet of dat een goed teken is..

Die volgende week wat Jasmine sets op school, testen die je hebt aan het einde van basisschool om te kijken op welk niveau je zit voor de middelbare school. Was dus erg spannend voor haar allemaal!! Donderdag waren de testen klaar en ben ik met de kinderen naar de bakker geweest en mochten ze iets lekkers uitkiezen!! Ook was Francesca die dag jarig, dus wouden we met z'n 3en een heerlijke taart voor haar bakken.. Maar op de 1 of andere manier was de taart niet gaar, dus uiteindelijk is Sarnjeet nog snel naar de supermarkt gereden en hebben we net gedaan of die taart van ons was, haha!! Heb een mooie groene sjaal voor Francesca gekocht, geloof dat ze er wel blij mee is!!

Nou en vrijdag kreeg ik in 1 keer een telefoontje van Trinn, dat meisje uit Estland. Ze was zomaar van het ene op het andere moment uit huis gezet door haar gastgezin en had dus geen dak meer boven haar hoofd. Aangezien ze hier nog niet zolang zit, was ik de enige die ze kende en kwam ze vrijdagavond bij mij met haar spullen en haar koffer.. Ben die avond ook nog uiteten geweest met mijn familie, heel gezellig en vooral erg lekker!! Dus Trinn heeft hier van vrijdag tot vandaag (zondag) geslapen.. Zijn gisteravond uitgeweest en dat was weer echt super!! Heerlijk gedanst en veel lol gemaakt!! Louise&Szuzsi&Bernard waren ook mee, dus waren met z'n 5en. Vanochtend om 10 uur weer opgestaan en Trinn naar het busstation gebracht, ze vliegt vandaag terug naar Estland. Ze probeert vanaf daar een nieuw gezin te zoeken en ze hoopt dat ze snel terug kan komen!!

Dus al met al behoorlijk veel dingen weer meegemaakt!! Het blijft nog steeds super leuk en 1 groot avontuur hier in Engeland. Volgende week komt Kiek me opzoeken, heb hier ook echt super veel zin in!! Volgende week donderdag kom ik weer naar huis voor een weekje, omdat mijn nicht en Shadreck gaan trouwen!! Dus dat kan ik natuurlijk niet missen. Het gaat dus nog steeds heel goed met me en geniet echt nog volop van alle dingen hier!! Engeland begint gewoon echt als thuis te voelen!!! Tot snel maar weer!!

Dikke zoen van een volop genietende Aleid!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Als Aupair naar Engeland

Recente Reisverslagen:

02 September 2010

En dan is het voorbij..

13 Juli 2010

Andere zus op bezoek

16 Juni 2010

Zus op bezoek!!

16 Mei 2010

Avontuur na avontuur!

19 April 2010

Even updaten!!
Aleid

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 18254

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 01 Augustus 2015

Auckland

02 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Als Aupair naar Engeland

Landen bezocht: