En dan is het voorbij.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu En dan is het voorbij.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu

En dan is het voorbij..

Door: Aleid Kamp

Blijf op de hoogte en volg Aleid

02 September 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve allemaal!!

Ik had nog niet echt een afsluit verhaaltje geschreven dus dat doe ik nu dan maar!!

Het is nu inmiddels alweer een maand geleden dat ik terug kwam uit Engeland, wat gaat de tijd toch snel.. Pap&mam hebben mij dus opgehaald en dit was echt super gezellig!! Heb hun alles laten zien en we zijn nog ongeveer 5 dagen langer in Engeland geweest. Allemaal plaatsjes bezocht, ook waar ik al geweest was, maar die zij nog niet hadden gezien!! Waren echt super leuke dagen!!

En nu zit ik weer op mijn eigen bed een verhaaltje te schrijven.. Ben vooral erg hard aan het werk nu, mijn rekening is flink naar beneden gevallen sinds ik terug ben uit Engeland, haha!! Blijf t/m februari full-time werken en hopelijk kan ik in februari beginnen in Amsterdam, een nieuw en spannend avontuur!!

Ik mis Engeland wil heel erg.. Vooral mijn gezin en gewoon het heerlijke leventje dat ik daar had!! Vooral erg veel vrijheid, haha.. Moet nu weer zo serieus bezig zijn!! Heb gelukkig nog erg veel contact met Zsuuz&Louise en ook met de kinderen, spreek hun vooral op msn en we schrijven brieven naar elkaar!!

Ben wel erg blij dat ik naar Engeland ben gegaan. Wat een avontuur!! Zal het nooit meer vergeten en de ervaring pakt niemand mij ook meer af!! Het klinkt misschien stom, maar ik moet zeggen dat ik er ook wel door veranderd bent. Je bent meer zelfstandig en hebt meer zelfvertrouwen, omdat je eigenlijk alles alleen doet.. Het was een super leuke tijd die voor mij nog wel wat langer mocht duren, tijd vloog voorbij!!

Nu nog even hard werken en dan hopelijk snel een studie beginnen in Amsterdam!! Ook weer leuk en kijk hier ook erg naaruit!!

Nou, dit was mijn laatste blog en vanaf nu is Engeland echt afgesloten, brr raar idee!! Bedankt voor al jullie lieve krabbeltjes op mijn site, was altijd leuk om te zien dat er toch nog mensen vanuit Nederland soort van met je mee leefden!! Op naar het volgende avontuur; Amsterdam!! :D

Dikke kus en liefs vanuit Nederland!!

  • 02 September 2010 - 18:37

    Joke Kamp:

    Hee lieve Aleid,
    En ja daar zit je dan weer..... in Almelooooooooo. Dat is best wennen. Wij zijn wel blij dat je thuis bent en genieten daar van. Je schrijft dat je veranderd bent en dat is ook zo. Je bent gegroeid en dan niet in de lengte..... Goed dat je gegaan bent. Maar bovenal ben je de vrolijke, gezellige, positieve Aleid gebleven. Klaar voor wat er allemaal nog komen gaat. Succes daarmee. Liefs van pap en mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Als Aupair naar Engeland

Recente Reisverslagen:

02 September 2010

En dan is het voorbij..

13 Juli 2010

Andere zus op bezoek

16 Juni 2010

Zus op bezoek!!

16 Mei 2010

Avontuur na avontuur!

19 April 2010

Even updaten!!
Aleid

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 896
Totaal aantal bezoekers 18243

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 01 Augustus 2015

Auckland

02 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Als Aupair naar Engeland

Landen bezocht: