Even updaten!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu Even updaten!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu

Even updaten!!

Door: Aleid Kamp

Blijf op de hoogte en volg Aleid

19 April 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Good afternoon!

Het is nogal lang geleden dat ik hier een berichtje heb opgezet, dus dat is maar weer eens even tijd! Moet wel goed nadenken wat ik allemaal gedaan heb, maar heb mijn agenda erbij gepakt, dus ga er maar goed voor zitten!!

Ik was bij mijn leesexamen gebleven, die was op dinsdag.. Ik ben vrijdag&zaterdag weer uitgeweest met een hele groep en dit keer was Elisabeth ook mee. Elisabeth is een meisje uit Zwitserland en woont in Grove, geloof dat ik dit al verteld heb in mijn vorige bericht. Het is een leuk meisje, wel een beetje verlegen, maar voor mij is het natuurlijk niet erg om te praten, dus ben ik meestal ook degene die praat!

Op maandag had ik mijn cursus. Louise&ik waren echt ontzettend moe van het uitgaan in het weekend, dat we maar de helft van de cursus hebben gevolgd, very naughty! Zijn naar Oxford gereden en daar even geluncht en koffie gedronken. Later nog even geshopt en mijn bankrekening is ook echt heel erg laag aan het worden!

Rest van de week was zoals gewoonlijk weer hetzelfde: huishouden en kinderen naar school brengen en na school vermaken! Moet wel zeggen dat de kinderen in de ochtend vrolijker zijn, net zoals ik, want de zon schijnt en het is licht buiten!

Ik zou donderdagavond met Bernard naar de bioscoop gaan, want die had ik al bijna meer dan een maand niet meer gesproken! Maar aangezien ik 's ochtends opstond en me echt helemaal niet lekker voelde, ging dit niet door, jammer genoeg. Lag met hoge koorts en verkoudheid en keelpijn in bed, heel vervelend. Gelukkig kon ik rustig uitrusten, want Francesca zei dat ze wel thuis zou blijven en voor de kinderen zou zorgen.

Ook waren de kinderen om 12 uur al vrij, omdat ze weer eens vakantie hadden. Ongelooflijk hoeveel ze hier vakantie hebben in Engeland. Ze zouden dus die dag naar opa&oma gaan en zouden daar tot de zondag erop blijven.

Vrijdag voelde ik me weer wat beter en dat moest ook, want ik zou om 13.25 terug vliegen naar Nederland! Jaja, ik ben met pasen en tot die zondag in Nederland geweest!! Was echt super gezellig!! Heb weer gewerkt bij de Casa, met collega's afgesproken, weer gehockeyd sinds tijden en natuurlijk ook veel thuis gebleven!! Vrijdag kwam Karlijn nog even bezoek, aupair uit Londen die in Zutphen woont, was ook echt super gezellig!!

Zondag dus weer terug naar Engeland gevlogen. Word nog eens een echte reismeid! De vlucht ging helemaal goed, totdat ik de bus naar Oxford moest pakken... Wou de bus van half 8 pakken, zodat ik om 9 uur de bus naar Wantage kon pakken en om 10 uur thuis zou zijn. Maar dit liep natuurlijk weer helemaal verkeerd.. Bus van half 8 is nooit komen opdagen, bus van 8 uur zat helemaal vol en dat uiteindelijk de bus van half 9 beland. Heb dus een uur&een kwartier op de bus moeten wachten en was dus behoorlijk chaggerijnig, zoals jullie kunnen begrijpen! Heb Bernard dus ook maar opgebeld en die heb ik nog even gezien in Oxford, hebben wat gedronken in de pub en hij heeft me weer even opgevrolijkt! Uiteindelijk was ik pas om 12 uur thuis, maar Francesca was nog op, dus kon even mijn hart uitluchten, hihi.

Van maandag t/m vrijdag heb ik een heerlijke rustige week gehad! Kinderen hadden nog een week vakantie, weet het, echt ongelofelijk! Francesca is de hele week thuis gebleven, dus ik kon ook heerlijk uitslapen! En af en toe met de kinderen gespeeld en naar de stad geweest hier in Wantage! Was een leuke week!! Woensdagavond dan eindelijk met Bernard afgesproken! Zijn uiteten geweest en naar de film Alice in Wonderland, echt een super leuke film! Heel grappig!!

Vrijdag weer uitgeweest met Louise, had ik tenslotte ook al 2 weken niet meer gezien! Was weer een super gezellig!! Ook had ik, zonder dat ik het wist, mama 3 keer gebeld en tante Jen 1 keer... Ik keek namelijk om 3 uur op mijn telefoon en zag dat ik 10 gemiste oproepen had! Heb mam gesmst dat er niks aan de hand was en dat ze rustig kon gaan slapen! Volgende ochtend even gebeld en uitgelegd wat er gebeurd was. Mam had natuurlijk allemaal dingen in haar hoofd gehaald, dat man mij ontvoerd had en dat ik maar een paar telefoontjes mocht plegen, bla bla bla!

Zaterdagmiddag een nieuw meisje ontmoet in Oxford! Triin heet ze, echt een leuke meid ook! Hebben weer gewinkeld, kortom; bankrekening nog lager.. Ik zou 's avonds om half 7 naar Louise gaan, zouden samen eten en dan weer uitgaan! Nadine was er die avond namelijk ook en die had ik ook al 2 weken niet meer gezien! Maar Louise was in Wales, dus ik was er om half 7, maar ze was niet thuis.. Dus ik nog tot kwart over 7 gewacht, maar ze was er nog steeds niet. In de middag was namelijk mijn telefoon uitgevallen en kon haar dus niet bereiken. Uiteindelijk naar huis gegaan, telefoon opgeladen, en ja hoor; 5 gemiste oproepen van Louise! Later belde Louise mij nog een keer en ben ik toch nog uiteindelijk naar Oxford geweest en hebben we weer gefeest!!

Zondag Elisabeth weer ontmoet in Wantage, was ook weer heel gezellig! Het was heel erg lekker weer, dus zijn hier naar het park geweest. Daarna film gekeken bij mij thuis en rond een uur of 5 ging ze weer naar huis, aangezien ze maar 10 minuten van mij afwoont!

En vandaag weer naar school geweest, voor de verandering! Er is hier dus nog steeds van alles te beleven en ben echt ontzettend gelukkig! Voel me hier zo thuis en mijn familie is nog steeds helemaal fantastisch!

Dit weekend komt Karlijn van vrijdag t/m zondag! Vrijdag uiteraard weer uit en Zondag waarschijnlijk naar Bath, is Karlijn nog niet geweest!! Verheug me hier ook ontzettend op!! Zal wel weer een blog schrijven.. Nou lieve allemaal jullie zijn weer helemaal op de hoogte!! Zal proberen weer wat vaker een blog te schrijven, maar zoals jullie kunnen lezen, ben ik best wel druk! Dus tot snel dan weer!!

Heel veel liefs van een ontzettende gelukkige Aleid!! Xxxx

  • 20 April 2010 - 09:21

    Joke Kamp:

    Nou dat was vrijdagnacht ook wel een consternatie!! Word je rond de klok van 01.00 uur gebeld. Neem je op, denk je al 'hè, Aleid op dit uur' en vervolgens hoor je alleen maar lawaai en verder niets en na een minuutje de kiestoon. Twe minuten later komt t. Jen de keuken binnen:'Heb jij ook Een tel. van Aleid gehad?' En dat is normaal!!!! Gellukkig was alles helemaal goed. En Aleid had niets in de gaten.... Die had plezier en was met haar gedachten heeeeeeeeeeel ergens anders. Lieve Aleid wat heerlijk om al je verhalen elke te lezen en je hebt het erg naar je zin. Dat weten en genieten we elke keer van mee. Liefs en dikke zoen mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Als Aupair naar Engeland

Recente Reisverslagen:

02 September 2010

En dan is het voorbij..

13 Juli 2010

Andere zus op bezoek

16 Juni 2010

Zus op bezoek!!

16 Mei 2010

Avontuur na avontuur!

19 April 2010

Even updaten!!
Aleid

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 18239

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 01 Augustus 2015

Auckland

02 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Als Aupair naar Engeland

Landen bezocht: