Zus op bezoek!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu Zus op bezoek!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu

Zus op bezoek!!

Door: Aleid Kamp

Blijf op de hoogte en volg Aleid

16 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve allemaal,

zag dat het alweer een maand geleden was dat ik een berichtje hier op gezet heb, dat is wel echt schandalig lang geleden!! Dus hier maar weer even een berichtje van mij!! :)

Ik was bij week 20 gebleven, ook dit was weer een normale week!! Alleen ging woensdag Bernard voorgoed terug naar Nederland.. Dit vind ik nog steeds erg jammer!! Niet meer even snel wat drinken of even naar de bioscoop met z'n 2en.. Maar gelukkig woont hij in Nederland zo ongeveer naast de deur, dus het contact is zeker niet voorbij, haha!!

Zaterdag 22 mei ging mijn familie naar Spanje zou Kiek rond een uur of half 7 in Oxford zijn. Ook heb ik die dag afscheid moeten nemen van Nadine (meisje uit Duitsland), zij is hier in Engeland namelijk heel ernstig ziek geworden en moest in Duitsland behandelt worden!! Hebben met nog meer mensen van mijn school een picknick gehouden om zo afscheid van haar te kunnen nemen. Heb ook nog samen met Zsuzsi&Louise een foto-album voor haar gemaakt, ze kreeg tranen in haar ogen.. Ik mis haar nu ook al heel erg, ze was altijd een vrolijke en gezellig meid; good company!! Maar we blijven zeker contact houden.

Die avond zou Kiek dus komen en om half 7 stapte Kiek uit de bus en stond ik met mijn bos bloemen klaar!! Echt heel erg fijn om mijn zus weer te zien en vooral erg leuk dat ik haar alles heb kunnen laten zien!! Zijn snel even een hamburger bij MC Donalds gaan halen en toen snel de bus gepakt naar Wantage. Daar snel omgekleed en snel weer de bus naar Oxford pakken, want we gingen die avond uit. Kiek heeft nu dus ook Louise&Zsuzsi ontmoet, het was echt een fantastische avond. Hebben de laatste bus naar Wantage gemist en moesten dus met de taxi terug. Maar het was ook zo'n leuke avond, dat het moeilijk was om weg te gaan.

Zondagochtend hebben we allebei heel rustig aangedaan. Het was stralend weer buiten, dus gewoon lekker met de bikini buiten gelegen. Heb voor Kiek snel 's ochtends een ontbijtje gehaald en lekker broodjes voor tussen de middag. Rond een uur of 4 zijn we het dorpje in gelopen en heb ik alles laten zien. 's Avonds lekker film gekeken op de bank en vroeg naar bed!!

Maandag hebben we een fietstocht naar the Wittenham Clumbs gemaakt. Dit zijn 2 heuvels in Oxfordshire waar je echt fantastisch uitzicht hebt over heel Oxfordshire, voor foto's verwijs ik jullie weer door naar mijn hyves: www.aleidk.hyves.nl De fietstocht duurde dan wel 3 uur, het was zeker de moeite waard. Wat een onwijs mooi uitzicht, wat is Engeland toch mooi!! Na de fietstocht hebben we gepicknickd en lekker rustig aangedaan. Daarna weer met de fiets terug naar Wantage. Wouden eigenlijk de bus pakken, omdat ik echt helemaal dood was, maar we mochten de fiets niet mee in de bus nemen! Dus de terugweg ging ook echt heeeel snel, heb nog nooit zo hard gefietst en ben nog nooit zo blij geweest dat we thuis waren, haha!!

Dinsdag zijn we naar Bath geweest, ik was er al een keer geweest maar Kiek dus nog niet. En het blijft zeker de moeite waard om er nog een keer naartoe te gaan!! Hebben daar heerlijk geluncht, met pianomuziek om de achtergrond, haha.. En nog even gewinkeld, was ook een ontzettende leuke dag!!

Woensdag Oxford in geweest om cadeautjes voor thuis te halen. En natuurlijk om Oxford meer te laten zien aan Kiek, niet alleen het nachtleven!!

Donderdag zijn we weer naar Nederland terug gegaan. Gingen om 15.00 met het vliegtuig richting The Netherlands. Was echt heel leuk om iedereen weer te zien. Ook hadden we 2 bruiloften van mijn nicht&van Shadreck, dus heb meteen mijn hele familie ook weer gezien. Was echt heel leuk! Ook heb ik weer wat dagen gewerkt, aangezien ik nogal blut raak hier in Oxford. En nog met collega's afgesproken en natuurlijk al mijn vriendinnen weer gezien. Echt een leuke 1,5 week!!

Zondag 6 juni weer teruggevlogen en had bijna mijn vliegtuig gemist, hihi. Was iets te lang blijven hangen op de hockeyclub, dus pap heeft heel erg snel gereden!!

En toen begon alles weer. Jasmine was deze week op een trip met haar school, dus had alleen Eliya!! Nou dit kon je wel merken hoor, wat was het stil in huis!!

Vrijdag ben ik uitgeweest met Zsuzsi en Louise, had hun tenslotte ook allang niet meer gezien!! Nou ja die maandag nog op mijn cursus, maar goed, bijkletsen kun je altijd doen!! Was weer ontzettend gezellig!!

Zaterdag naar de bios geweest, ook heel gezellig en daarna voetbal gekeken in de pub! Ook dit was weer samen met Zsuzsi&Louise. Was echt leuk om een keer mee te maken, voetbal kijken in de pub. Helaas heeft Engeland gelijk gespeeld dus de sfeer na de wedstrijd was niet helemaal optimaal. 's Avonds zijn we weer uitgeweest, ook weer heel erg gezellig!! Dit keer was er ook nog een vriendinnetje van Zsuzsi mee, leuk meisje!!

Zondag rustig aangedaan, heerlijke dag!! Gewoon tv kijken en af en toe een beetje huiswerk.

En nu ben ik alweer bij deze week, verloopt op dit moment ook heel rustig. Heb ook mijn 2 diploma's gekregen van mijn engelse cursus waar opstaat: University of Camebridge, haha! Klinkt nogal duur, voel me ook best wel slim, haha!!

Nou ik stop er maar weer eens mee. Over 2 weken komt Jens me opzoeken, ook hier heb ik weer heel veel zin in!! Kan gewoon niet voorstellen dat het gewoon alweer bijna voorbij is. Heb nog ongeveer 5 weken tegaan, tijd gaat zo snel!! Nou hoop dat daar ook alles goed gaat, ik vermaak me hier in ieder geval nog steeds wel!! Nou tot de volgende blog, zal snel weer een keer schrijven!!

Dikke zoen&kus Aleid!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Als Aupair naar Engeland

Recente Reisverslagen:

02 September 2010

En dan is het voorbij..

13 Juli 2010

Andere zus op bezoek

16 Juni 2010

Zus op bezoek!!

16 Mei 2010

Avontuur na avontuur!

19 April 2010

Even updaten!!
Aleid

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 18257

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 01 Augustus 2015

Auckland

02 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Als Aupair naar Engeland

Landen bezocht: