Andere zus op bezoek - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu Andere zus op bezoek - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu

Andere zus op bezoek

Door: Aleid Kamp

Blijf op de hoogte en volg Aleid

13 Juli 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lief Holland!!

Hier ben ik dan weer eventjes, is weer zoveel gebeurd deze afgelopen weken, dat ik jullie wel even op de hoogte moet stellen!!

Ik was bij week 24 gebleven, ook dit was weer een rustige week.. Ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat ik dat weekend heb gedaan, waarschijnlijk vrijdag&zaterdag weer uitgeweest. Zaterdag was ik samen met Louise, omdat Zsuuz 's avonds moest oppassen en geen tijd meer had om even snel nog langs te komen.

Maandag had ik mijn schrijfexamen. Ging geloof ik wel goed, moet maar afwachten op mijn diploma.. Heb er wel een goed gevoel over!

Vrijdag had ik een toneelstuk van Eliya&Jasmine. Zij zitten namelijk allebei op stageschool; dramaschool. Dus vrijdag was de uitvoering van hun stuk, was echt heel leuk!! Heel schattig en was vooral erg trots op hun!! Ben die avond niet meer uitgeweest, moest een beetje geld sparen omdat Jens die week daarop zou komen.

Zaterdag heb ik de bus gepakt naar Oxford en ben ik naar Louise gegaan. Louise was alleen thuis, haar familie was een weekendje weg, dus bleven Zsuuz&ik daar slapen. We hebben die zaterdag niet veel gedaan, alleen even boodschappen gedaan en eten gekookt. 'S avonds weer uitgeweest, wat was het toch weer super gezellig!!

Zondag waren lekker brak met z'n allen, dus ook hier weer heerlijk rustig aangedaan.'S middags naar de pub geweest om voetbal te kijken, Duitsland tegen Engeland. Helaas is het 4-0 voor Duitsland geworden en lag Engeland er dus uit. Wel bijzonder om de Worldcup een keer in een ander land mee te maken, best wel leuk eigenlijk!! Ik ben na de pub naar huis gegaan, was echt kapot.. Maar het was een onwijs gezellig weekend met de meiden!

Die donderdag zou Jens aankomen in Engeland. Heb dus 's avonds de bus gepakt, heb voordat Jens kwam Louise nog even ontmoet. Haar oom was overleden en ze was dus erg verdrietig. Hebben samen even wat gedronken en later ben ik richting de bus gegaan om Jens op te wachten! Was echt super leuk om haar weer te zien!! Weer even heerlijk bijgekletst en uiteindelijk de laatste bus gepakt naar Wantage.

Vrijdagochtend is Jens meegelopen om de kinderen naar school te brengen, had ik eigenlijk niet verwacht dat ze dat zou doen, Jens&haar ochtendhumeur, haha! Was heel gezellig om dit samen te doen. 'S middags nog even Wantage laten zien en toen weer snel de kinderen opgehaald. Ook moest Nederland tegen Brazilie spelen en dit hebben we dan met de hele familie gekeken. En ongelofelijk, maar Nederland had gewonnen!!

'S avonds zijn we uitgeweest en heeft Jens ook iedereen ontmoet. Was echt super gezellig en de tijd vloog voorbij, jammer om naar huis te gaan eigenlijk!

Zaterdag kwam Zsuuz ons ophalen met de auto en zijn we naar Bath gereden. Ook was er een vriendinnetje van Zsuuz mee: Kate. Ik had haar al eerder ontmoet, erg leuk meisje ook! Helaas kon Louise niet mee, want die moest ook haar vriendinnetje ophalen. Bath blijft nog steeds een super mooie stad, ook als je er daarvoor al 2 keer bent geweest, haha!

Toen snel weer terug en snel weer douchen en opmaken. 'S avonds weer de bus gepakt naar Oxford, dit keer waren we met meer. Het vriendinnetje van Zsuuz&Louise was ook mee, echt super gezellig! Dit was echt een avond om nooit te vergeten, heerlijk gedanst en vooral erg veel lol gehad met elkaar!! Op de terugweg in de bus zijn Jens&ik nog echte engelse jongens tegen gekomen, wat een humor hadden zij! Had echt last van mijn kaken van het lachen.

Zondag hebben we heerlijk rustig aangedaan, waren erg moe na deze vermoeiende 2 dagen. Zijn nog wel even snel het dorp in geweest, omdat we die avond voor de familie zouden koken. Het was erg lekker en Jasmine&Eliya hebben nog nooit zoveel gegeten geloof ik. Ook had Eliya zaterdag bij een vriendinnetje geslapen, omdat die jarig was. Ze viel bijna in slaap boven haar bord, wat was ze moe!!

Maandag zijn Jens&ik Oxford in geweest. Hebben veel gezien en nog even in het park gezeten. Ook had Jens cadeautjes voor thuis nodig, dus heb stad&land afgesjouwd opzoek naar cadeautjes, haha! Gelukkig heb je die zo gevonden in het leuke Oxford..

Dinsdag was het voor mij weer een normale dag, huishouden, kinderen naar school brengen. 'S ochtends heb ik Jens op de bus gezet, het was echt een super leuke tijd met haar!! Toch ook wel leuk dat je alle dingen die je hier ziet met iemand kan delen. Dat ik dat even aan iemand kan laten zien, zeker als diegene je zus is!! Deze paar dagen zal ik ook zeker nooit vergeten!!

Donderdag had ik een presentatie van Jasmine, ze moest een project doen en deze voor de ouders presenteren. Was echt een hele goede presentatie van haar en was dan ook weer super trots!! 'S avonds heb ik voetbal gekeken met Sarnjeet, het was Nederland tegen Uruguay. Kinderen wouden niet mee kijken, maar vonden het alleen maar leuk om langs tv te lopen om ons een beetje te pesten. En Nederland had dit keer ook weer gewonnen en dat betekende dat ze in de finale stonden!! Was toen wel echt even een trotse Nederlander, haha!!

Vrijdag weer uitgeweest en zaterdag was Eliya jarig. Ik had een boek voor haar gekocht, ging over Doctor Who, kinderen zijn daar helemaal gek op. Dat is een tv programma hier.. Het cadeau was ook voor Jasmine bedoelt, omdat ik er niet ben als zij jarig is. Ze waren er erg blij mee!! Voor de rest van de dag heb ik Francesca geholpen met de verjaardag, er waren 3 vriendinnetje van Eliya op bezoek en die zouden ook blijven slapen. Jullie snappen dus wel dat er nogal veel lawaai in huis was. Was ook blij dat ik 's avonds even weg kon, ben weer met Zsuuz&Louise uitgeweest. Dit keer was het de laatste avond met z'n 3en, omdat Louise as donderdag naar huis gaat. Zsuuz&Louise komen na de zomer weer terug, maar ik dus niet. Ook weer een super gezellige avond!!

Zondag had ik met Zsuuz in de stad afgesproken, we hebben een collage voor Louise gemaakt met allemaal foto's. Echt heel leuk geworden en Louise was er ook erg blij mee! 'S middags zijn we naar het park geweest en hebben we gepicknickd. 'S avonds was de finale van de voetbal, Nederland tegen Spanje. Helaas heeft Nederland verloren en ik was ook bijna de enige Nederlander daar, haha! Wel heel gezellig en leuk om dit ook weer in de pub te kijken, geeft toch een bepaalde sfeer.

En nu ben ik alweer bij deze week. Vanavond komen Zsuuz&Louise bij mij langs, even een laatste afscheid. Vind het ook echt een super raar idee dat ik volgende week zaterdag alweer naar huis ga, voorgoed. Pap&mam komen mij ophalen en we blijven nog even een paar daagjes hier in Engeland. Je merkt ook echt dat dit de laatste paar dagen zijn, kinderen zijn een beetje onrustig af en toe! En ook ik merk aan mezelf dat ik het er best wel moeilijk mee heb, zal het moeilijk vinden om straks echt afscheid te nemen.

Ook moeilijk om afscheid te nemen van Louise&Zsuuz. Het zijn zulke goede vriendinnen van me geworden hier, maar weet zeker dat we contact blijven houden!! Hebben er zelf al over gehad om een keer met elkaar op vakantie te gaan, lijkt me echt super gezellig!! Ik probeer nu in ieder geval nog even flink te genieten van mijn laatste paar dagen hier!! Afscheid nemen komt later wel... De volgende blog schrijf ik waarschijnlijk als ik weer terug in Nederland ben, zal ik dan even vertellen hoe mijn laatste dagen waren!! Dus nu nog maar even flink genieten en dan thuis weer bijkomen van dit afgelopen half jaar.. Ik zeg: tot snel!!

Liefs&big kisses Aleid


  • 17 Juli 2010 - 19:37

    Tante Willy:

    Lieve Aleid
    Ik heb genoten van je verslagen uit Engeland.
    Geniet van de laatste dagen en veel plezier met je slotvakantie daar.
    Tot snel als je weer aan deze kant van de zee zit.
    xxxxxxxx en behouden vaart meiske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Als Aupair naar Engeland

Recente Reisverslagen:

02 September 2010

En dan is het voorbij..

13 Juli 2010

Andere zus op bezoek

16 Juni 2010

Zus op bezoek!!

16 Mei 2010

Avontuur na avontuur!

19 April 2010

Even updaten!!
Aleid

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 18242

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 01 Augustus 2015

Auckland

02 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Als Aupair naar Engeland

Landen bezocht: