Gearriveerd! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu Gearriveerd! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu

Gearriveerd!

Door: Aleid Kamp

Blijf op de hoogte en volg Aleid

02 Januari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve allemaal,
Hier zit ik dan, met mn laptopje in een Engelse 'Nanny' kamer! Ik ben natuurlijk eerst naar Londen geweest met mama, papa en zussen en dat was ook echt super! Hebben weer allerlei leuke dingen van Londen gezien, nou ja, vooral de shoppingafdeling!! En dan bedoel ik: schoenenafdeling in Harrods, maar ook nog wel wat cultureels hoor!! Ik ben vandaag dus aangekomen in Wantage, bij mijn familie! Mijn eerste indruk was eigenlijk al meteen goed toen ik mijn familie aan de telefoon had, maar dat klopt nu helemaal. Ik weet zeker dat ik het hier na mijn zin ga hebben! Ik word namelijk om de 10 minuten door Aliya (de jongste) geknuffeld en dan wordt er gezegd: You have a soft skin!! Aliya is dus de jongste en praat onwijs veel.. Francesca ( de moeder) had al gezegd dat ze: not shy at all was, maar dat is dan ook echt zo!! Ze klets me de oren van mijn hoofd en heb net een uurtje geleden al een optreden van haar gehad. En daarna hebben we samen liedjes van Abba gezongen! Jasmine is iets meer verlegen en praat ook iets minder.. Je kunt echt merken dat zij oudste is! Mijn gevoel zegt dat ze ook echt heel slim is en dat zegt ze dan ook zelf: But I'm smart!! De moeder zegt ook dat ze wel een beetje in het niets verdwijnt, omdat Aliya zo vreselijk veel praat. Maar dat komt vast goed! Ze liggen nu allebei in bed en heb ze net nog even een nachtkusje gegeven. Ook toen kon Aliya haar mond niet houden.. Are you going to spent the night with mummy&daddy, because I don't think you like it, daddy is going to watch futball the whole night, zoo schattig!! Al geloof ik ook dat ze goed weet hoe ze dingen de moet zeggen en daar moet ik dan dus even goed opletten!! Ook de vader en moeder zijn echt heel lief, ze zeiden dat ik nu maar even iets voor mezelf moest gaan doen! Wat ook nog wel grappig is om te vertellen is dat de kinderen me geholpen hebben de koffers uit te pakken, nou ja, helpen uitpakken niet echt, maar ze hebben meer alle schoenen met hakken van mij gepast! Hoe hoger, hoe leuker natuurlijk!! Ook heb ik hier een map van Travel Active op mijn bureau liggen en daar staat een getekende foto van mij&Aliya&Jasmine op, die zij gemaakt hebben! Morgen komt er wat familie hier op bezoek, dus daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar! Ook gaan we de stad een beetje verkennen en zullen we naar school lopen en als het lekker is naar het park! Jullie horen het al, ik voel me hier al aardig thuis! Natuurlijk heb ik ook nu even zoiets van, pff een half jaar weg van iedereen is wel heel erg lang en mis ik jullie al stiekem een beetje, maar dit zal natuurlijk wel veranderen als hier langer zit! Heb nu best wel zin om even lekker tegen mama aan te kruipen.. Maar maakt jullie niet ongerust, want ik heb het hier nu echt al naar me zin. En de klik met de kinderen is er ook! Heb ze als een cadeau een painting by numbers gegeven en daar hebben we al flink hard aan gewerkt met zn 3en! En de jongste zegt nu al: I like you very much, you are so sweet! Ze vind zelfs mijn oor lekker ruiken.. Dus bij haar kan ik al niet meer stuk! Nou dit al weer een behoorlijke lange blog en jullie hebben al genoeg kunnen lezen hoe het hier dus gaat! Weet zeker dat ik het hier ontzettend naar mijn zin zou hebben!! Dus ik zeg: tot de volgende blog!!
Liefs&dikke kus The Nanny!!

  • 02 Januari 2010 - 23:12

    AnneMinke:

    Lieve Aleid,

    Ten eerste een gelukkig nieuwjaar! Ben blij om je verhaalt te lezen, en dat je daar al beetje thuis voelt, hahah volgens mij heeft die jongste heel wat van jou weg en wordt dat dus wel een gezellig boel! Ik ben zelf me nieuw jaar lekker begonnen zit namelijk met me poot in verband ophoog + 2 krukken, hahah jaja weet het is weer lekker actie voor mij:P Na slaap lekker je eerste nachtje en heel veel succes en plezier! Dikke zoen!

  • 03 Januari 2010 - 11:34

    Jenneke:

    Heeey lieve zus,
    Wat goed om te lezen dat alles goed gaat, maar had niet anders verwacht hoor, ze zagen er zo leuk uit! Volgens mij is het echt een hecht gezin, of niet? Wij zijn dus gister nog naar het concert geweest, was heel leuk, allemaal walsen en polka's, haha! En toen kwam er op een gegeven moment nog zo'n iets bejaard paar, dame in een felroze jurk, man in jacquet, en die kwamen nog even in het gangpad dansen. Hadden nog even hun 5 seconds of fame op die leeftijd, hahaha! Daarna zijn we naar huis gegaan en hebben nog even een pizza gegeten en zijn daarna lekker gaan slapen.
    Nu gaan we nog even winkelen voor Kieke, ben benieuwd wat we kunnen vinden. Jij zult nu wel bezig zijn met de kinderen, lekker aan het wandelen in het park ofzo.
    Lieve zus, ik spreek je gauw weer, k hou deze site goed in de gaten :-)!
    Tot gauw! Dikke kus en liefs, Jens

  • 03 Januari 2010 - 20:54

    Charlotte:

    Hee Aleid!
    Leuk om te horen dat je het fijn hebt daar. Het klinkt erg gezellig!
    Veel plezier nog en hou me op de hoogte.
    Liefs

  • 03 Januari 2010 - 22:47

    Mam:

    Lieve Aleid,

    Dank voor je mails. Altijd heerlijk om een bericht van je te krijgen en te lezen hoe het met je gaat.
    't Is best wennen hoor, zo met z'n vieren. 'k Vergis me nog steeds. 't Zal wel wennen met een paar dagen. Ik begrijp dat je het wel naar je zin hebt en in een warm, gezellig gezin bent gekomen. Dat leek me al en ik ben blij dat we je weg gebracht hebben en nu weten waar je over schrijft. Kun je je kamer eens beschrijven?

    Morgen vertrekken we al vroeg naar Nederland. Ik mail wel weer als we thuis zijn. Slaap lekker straks en dikke zoen van ons allemaal. Liefs van mam

  • 04 Januari 2010 - 11:35

    Tim:

    Aleid!

    Als eerst nog de beste wensen en maak er een knallend 2010 van!
    Ik wens je nogmaals heel veel plezier in GB! En jou kennende gaat dat ook zeker wel lukken!
    Leuk om te lezen dat je het nu al leuk hebt! Dan kan er niet veel anders gebeuren!
    Als je weer terug bent, doen we een flinke borrel!

    Dikke kus,

    Tim

    ps. 'gedroagt oe!';)

  • 04 Januari 2010 - 15:59

    Elise:

    Heej lieverd!!
    ik lees dat je het super leuk vindt en dat je je er thuis voelt en daar ben ik heel blij om!! heel veel succes en plezier! en ik wacht op je volgende bericht!
    dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Als Aupair naar Engeland

Recente Reisverslagen:

02 September 2010

En dan is het voorbij..

13 Juli 2010

Andere zus op bezoek

16 Juni 2010

Zus op bezoek!!

16 Mei 2010

Avontuur na avontuur!

19 April 2010

Even updaten!!
Aleid

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 18255

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 01 Augustus 2015

Auckland

02 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Als Aupair naar Engeland

Landen bezocht: