Al helemaal thuis!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu Al helemaal thuis!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu

Al helemaal thuis!!

Door: Aleid Kamp

Blijf op de hoogte en volg Aleid

04 Januari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Joehoe, ben ik weer!!
De titel zegt het eigenlijk al, ik voel me hier echt al behoorlijk thuis! Francesca is echt ontzettend aardig en lief en zorgt ervoor dat ik me hier helemaal thuis voel.. Gister heb ik bijna de hele dag met de kinderen gespeeld! Ik was: een opmaakpop, een prinses die in een doodskist lag en wakker moest worden gekust, een paard waar je op kon rijden, een klasgenootje die moest leren hoe je moest zitten als een prinses!! Ook heb ik gister de school, het centrum en de sportclub gezien! Het is echt zoo schattig hier, het is zo groot als Wierden maar dan met een leuker en schattige centrum. Overal zie je hier kleine huisjes en kleine winkeltjes! Zoals een boekwinkeltje, kledingwinkeltje en een klein bakkerswinkeltje! Gister is er ook nog familie van Sarnjeet gekomen en hadden ook nog 2 kinderen meegebracht, dus ik had nu 4 kinderen om op te passen! Ze hebben hier een boomhuis, dat zoo ontzettend schattig is!! Was gister echt helemaal gesloopt, kon mn ogen al niet meer ophouden tot het 9 uur was! Heb dus heerlijk in mn kamer gezeten en niks gedaan eigenlijk, kinderen lagen al in bed! Vandaag ben ik voor het eerst alleen met de kinderen geweest en ook dit was onwijs gezellig! Hebben pannenkoeken gebakken, geshopt en daarna genaaid!! Ja ja, ik ben zelfs al aan het naaien hier!! Begin al een echte huisvrouw te worden! De moeder is net thuis gekomen en Aliya past nu al mn kleren en schoenen aan hier in mn kamer! Het was echt ontzettend gezellig vandaag en het zijn echt onwijs leuke kinderen! Soms hebben ze wel een kleine ruzie, want Jasmine begint een beetje te puberen!! Doet me een beetje denken aan toen Kieke&Jens kleiner waren en Jens dus alles wou wat Kieke ook deed! Daar kun je het heel goed mee vergelijken denk ik!! Wat wel heel leuk is, is dat Jasmine steeds meer contact met me zoekt.. Ze was in het begin nog een beetje stil en verlegen, maar ze heeft vandaag voor het eerst mijn hand vastgehouden toen we weer naar huis gingen! Ben nu aan het wachten tot dat Francesca het eten klaar heeft en we gaan eten! Begin nu ook alweer behoorlijk moe te worden.. Morgen is het de eerste schooldag voor de kinderen weer en zal ik dus smiddags heerlijk het huis voor me alleen hebben!! Gelukkig, want ik begin echt heeel moe te worden!! Ook zal ik morgen de school naar Abingdon bellen voor mijn taalcursus!! Zoals jullie kunnen lezen is er genoeg te doen hier.. Ik voel me hier echt al behoorlijk thuis!! Tot de volgende blog!!
Kusje, knuffeltje, handje Alied(zo zeggen ze dat hier)

  • 05 Januari 2010 - 13:29

    Jens:

    Heeey zus,

    klinkt goed allemaal! Is het alelmaal gelukt met je taalcursus? Wanneer kun je beginnen? Hoe was je eerste dag 'alleen'? Zus, succes nog daar! Zal snel wat uitgebreider mailen / bloggen, moet nu weer terug aan de studie!Morgen tentamen, duim ff voor me :-)!

    Dikke kus!Xx

  • 05 Januari 2010 - 14:03

    Kieke:

    Lieve zus,

    Wat gezellig om je stem even te horen aan de telefoon, al is het dan zo kort. Het klinkt allemaal heel goed, volgens mij komt het wel in orde met jou daar! Verheug me er nu al op om je te komen opzoeken! Nou, ik zoek hier maar weer ns een zakdoek op (ben snip- en snipverkouden, om gek van te worden!!!!).

    Dikke dikke kus!

  • 07 Januari 2010 - 10:54

    Jens:

    Heeey zus,

    Heb je eigenlijk al een Brits telefoonnummer? Kunnen we sms-en!!! :-)
    Trouwens, you've got mail!

    Liefs!Xx

  • 07 Januari 2010 - 20:52

    Tante Willy ,oom Jan:

    Lief ver nichtje
    Veel succes in je baan, die grietjes boffen maar met je fantasie en toneel
    spelervaring

    xxxxxxxxx en veel geluk
    meiske.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Als Aupair naar Engeland

Recente Reisverslagen:

02 September 2010

En dan is het voorbij..

13 Juli 2010

Andere zus op bezoek

16 Juni 2010

Zus op bezoek!!

16 Mei 2010

Avontuur na avontuur!

19 April 2010

Even updaten!!
Aleid

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 18245

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 01 Augustus 2015

Auckland

02 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Als Aupair naar Engeland

Landen bezocht: