Een weekje rust - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu Een weekje rust - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu

Een weekje rust

Door: Aleid Kamp

Blijf op de hoogte en volg Aleid

11 Januari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve allemaal!
Daar ben ik weer. Het heeft even geduurd, maar dat komt omdat ik eigenlijk best wel een rustig weekje heb gehad.. De kinderen hebben afgelopen woensdag&donderdag vrij gehad, omdat het heel erg veel gesneeuwd heeft hier. We hebben met de hele buurt een iglo gebouwd en toen die klaar was, hebben ze daar warme chocolademelk ingedronken! Was echt heel leuk en gezellig om dit met de hele buurt te doen, haha! Vrijdag zijn Aliya&Jasmine dus weer naar school geweest en toen ze smiddags uit school kwamen hebben we sleetje gereden in het park. En we waren niet de enige.. Wat een fantastisch gezicht was dit! Allemaal kinderen die (eigenlijk heel gevaarlijk) heel hard van de heuvel afsjoesden en dan ergens tegen boom aanreden. Maar al die kinderen stonden gewoon weer op en gingen nog een keer van de heuvel af. Heb me echt heel goed vermaakt om gewoon te gaan zitten en te kijken naar al die kinderen met hun schooluniformpjes aan! Zaterdag heb ik een rustdag genomen, heerlijk was dit!! Ben nog wel even hier het stadje ingeweest, wat is het toch een schattig een stadje! Zondag (gister) ben ik naar Londen geweest. Heb 2 meisjes van mijn workshop ontmoet, die ook als aupair in Engeland zitten in Londen dus. Was ontzettend fijn om weer even wat bekende mensen te zien en vooral fijn om weer Nederlands te praten! Even weg van huis en alle schreeuwende kinderen om me heen.. Hebben lekker geshopt, geluncht en later uiteten geweest in een pub. Toen ik weer terug was op het station, ben ik nog een verkeerde auto ingestapt. Dacht dat het Francesca was, de vrouw in de auto keek me heel raar aan.. Was mss ook wel een beetje dom. Ook was ik vergeten dat het stuur dus aan de andere kant zit, dus toen Francesca bij weg bracht, ging ik aan de bestuurderskant zitten. Beetje wennen dus nog! En vandaag heb ik de kinderen weer naar school gebracht en heb ik net de badkamer schoongemaakt, gewassen en some hoovering! Jullie kunnen dus wel lezen, er is genoeg te doen hier.. Ik kan op deze site trouwens niet zoveel foto's zetten. Dus voor foto's moeten jullie even op mijn hyves kijken: www.aleidk.hyves.nl. Hier staan alle foto's op! Nou ik ga even kijken hoe het met de was gaat!! Tot de volgende blog!!
Liefs Aleid

  • 11 Januari 2010 - 14:39

    Karen:

    Hi Alied (;-))

    Super om te lezen dat je het daar zo goed naar je zin hebt!
    We blijven mooi op de hoogte met deze blog, leuk hoor!

    Liefs,
    Karen

  • 12 Januari 2010 - 10:32

    Kiek:

    Zus, wat ben je toch lekker bezig als keurige huisvrouw, haha! Ik lach me slap, Aleid die de was doet en de badkamer schoonhoudt. Gelukkig dat het allemaal nog steeds goed gaat, en fijn om te weten dat Bernard binnenkort weer in Oxfor zit, zodat je eens lekker kunt gaan stappen in het weekend! Anders dut je daar wel een beetje in, lijkt me! De lekkere dorpsjongen nog gespot??

    Liefs

    PS. Werk is saai!!!!

  • 12 Januari 2010 - 16:46

    Nienke Dekker:

    Heey Aleid,

    Ik wilde ook een keer rechts voorin in de auto stappen... Stom is dat he :P Leuke verhalen hoor :)

    x Nienke

  • 13 Januari 2010 - 20:44

    Karlijn Schipper:

    Heejj Aleid!
    Leuk verhaal!:D Grappig dat je de verkeerde auto was ingestapt!:P En toen later nog aan de verkeerde kant.
    Lijkt me super plan om volgende week een dagje naar Oxford te komen! Ik weet nog niet of ik zaterdag avond vrij ben, maar zondag kan zowiezo. Ik dacht namelijk, miss is t wel leuk om zaterdag uit te gaan in Oxford, en dan bij jou te blijven slapen? Met nienke? En zondag beetje rond te lopen in Oxford en dan s middags weer naar huis? Lijkt me súúper gezellig!
    Kusje Karlijn

  • 14 Januari 2010 - 18:53

    Anita:

    Hé Aleid,

    Erg leuk om allemaal te lezen. Super hoor zo'n hele onderneming! Geniet er lekker van en veel succes daaro.

    Liefs,
    Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Als Aupair naar Engeland

Recente Reisverslagen:

02 September 2010

En dan is het voorbij..

13 Juli 2010

Andere zus op bezoek

16 Juni 2010

Zus op bezoek!!

16 Mei 2010

Avontuur na avontuur!

19 April 2010

Even updaten!!
Aleid

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 18256

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 01 Augustus 2015

Auckland

02 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Als Aupair naar Engeland

Landen bezocht: