Wantage&Oxford - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu Wantage&Oxford - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu

Wantage&Oxford

Door: Aleid Kamp

Blijf op de hoogte en volg Aleid

16 Januari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve allemaal!
Ben ik weer, het even geduurd! Het gaat ontzettend goed met me, nou ja, op dit moment een moe en brak.. Heb weer een goede rustige week gehad. Dinsdag kinderen naar school gebracht en gewoon weer dingen in het huishouden gedaan. Woensdag waren de kinderen ALWEER vrij van school, dus was best wel een zware dag. Rond 5 uur Aliya naar zwemles gebracht. Donderdag hetzelfde als dinsdag. En vrijdag (gister dus) ook weer hetzelfde, alleen waren de kinderen de hele dag onwijs vervelend dus dit was wel even vermoeiend voor me. Ze waren elkaar continu aan het uitdagen en irriteren en daar sta jij dan middenin als Aupair. Ben op een gegeven moment heel boos geworden en toen hield het ook op. Rond half 5 de kinderen naar stageschool gebracht en ben rond 7 uur richting Oxford gegaan. Had samen met Dominique (ex-team genootje van me) afgesproken om daar uit te gaan en daarna bij haar te slapen. Het was echt ontzettend gezellig! Hebben eerst bij het restaurant van Jamie Oliver gegeten, echt heerlijk en heel goed te betalen. En daarna zijn we dus uit geweest. Nou dit was echt fantastisch. Heb mij de ogen uitgekeken op die Engelse meisjes, ze denken allemaal: hoe korter hoe beter en hoe meer ik mijn borsten laat zien hoe meer ik er kan scoren. Dacht dat Nederlandse meisjes erg waren, maar dit was wel echt het toppunt. Waren rond 4 uur thuis en zijn toen eigenlijk direct in slaap gevallen. 'S ochends rond 11 uur ontbeten en daarna ben ik weer richting huis gegaan. Wat is Oxford toch een mooie stad, raad echt iedereen aan om hier een keer naartoe te gaan!! Ben nu dus weer thuis en ben best wel moe en een klein beetje brak.. Maar het was een ontzettende leuke avond! Begin me hier gewoon al zo thuis te voelen, ken de weg nu een beetje en het voelt gewoon echt als thuis. Julile snappen dus wel dat het ontzettend goed met me gaat en ik begin volgende week ook waarschijnlijk met mijn engelse cursus dus dan zal ik nog meer nieuwe mensen ontmoeten! Kijk hier dus wel naar uit. Nou ik kruip nog weer even mijn bedje in, mag ook wel na alle indrukken van gisteravond, hihi!!
Dikke kus Aleid

  • 20 Januari 2010 - 12:54

    Jens:

    Hey zus,
    Al iets meer van die Engelse cursus gehoord? Hoe vaak moet je daar naartoe? Hoe is het verder? Nog nieuws?
    Nou, ik spreek je wel weer! Dikke kus, Jens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Als Aupair naar Engeland

Recente Reisverslagen:

02 September 2010

En dan is het voorbij..

13 Juli 2010

Andere zus op bezoek

16 Juni 2010

Zus op bezoek!!

16 Mei 2010

Avontuur na avontuur!

19 April 2010

Even updaten!!
Aleid

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 18253

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 01 Augustus 2015

Auckland

02 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Als Aupair naar Engeland

Landen bezocht: