Druk weekend! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu Druk weekend! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu

Druk weekend!

Door: Aleid Kamp

Blijf op de hoogte en volg Aleid

25 Januari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve allemaal,

Hier ben ik dan weer, het even weer geduurd, maar dat is denk ik een goed teken! Wat zeg ik: het is een goed teken! Het gaat super goed met me en voel (zoals altijd) nog steeds ontzettend thuis. Heb laatst een gesprek gehad met Francesca (heb ik bijna elke vrijdagavond) en die zei dat ik het ontzettend goed deed en dat Sarnjeet&zij alle vertrouwen in mij hadden. Nou die heb ik mooi in the pocket!!

Maandag was zoals weer een wasdag en schoonmaak. Dus alle was gedaan, badkamer schoongemaakt, en stofgezogen. En natuurlijk de kinderen weg gebracht en opgehaald.

Dinsdag was ook weer een normale dag en heb ik de kinderen naar school gebracht en opgehaald. En natuurlijk nog even gestreken.

Woensdag heb ik ook weer de kinderen naar school gebracht en opgehaald (wat een verrassing) en heb ik Aliya naar zwemles gebracht en weer opgehaald.

Donderdag ook weer kinderen naar school gebracht en opgehaald. Moet af en toe nog wel een beetje wennen aan het vroege opstaan hoor, is toch niet echt mijn sterkste punt heb ik wel gemerkt. Ook heb ik die dag een emailtje gekregen van mijn taalcursus en ik heb woensdagochtend om 9.00 uur een interview met de persoon die over de cursussen gaat.

Vrijdag ook weer de kinderen opgehaald en weg gebracht en heb ik de kinderen ook naar dramaschool(stageschool) gebracht. Dus dit was ook weer een drukke dag. Ook had ik weer een klein ruzietje met Aliya, ze blijft toch wel echt een tutje af en toe. Maar uiteindelijk weer goed gepraat en ze houdt weer van me (gelukkig)!!

Zaterdag heb ik Jenneke gezien in Londen. Was echt ontzettend gezellig en vooral heel fijn om toch weer even familie te zien. Voelt gewoon zo heerlijk vertrouwt, even al mijn verhalen kwijt! We hebben heerlijk uitgebreid geluncht en als toetje een stuk taart genomen, mmmm!! Vooral Jenneke vond het heel lekker, begon weer te dansen voor haar taartje ( voor de mensen die dit niet snappen, deed ze toen ze klein was ook al)! Zijn daarna nog even naar Harrods geweest (hoe kan het ook anders met de familie Kamp) en hebben nog even wat gedronken in een pub. En eigenlijk was de tijd zo voorbij en kon ik alweer naar huis.

Zondag (gister) heb ik eens heerlijk uitgeslapen, nou ja uitslapen kan hier niet echt, aangezien de kinderen ook in het weekend al om 7.00 uur wakker worden! Rond 3 uur ben ik met mijn familie richting Oxford gereden en zijn we naar de film Avatar geweest. Opzich wel een leuke film (fantasiefilm in 3D), dus dat 3D was wel heel erg bijzoner, maar af en toe wat het ook wel erg amerikaans hoor! Had op een gegeven moment allebei de meisjes zo ongeveer op mijn schoot zitten, dus kon vanaf toen niet zo heel veel meer van de film zien.. 's Avonds ben ik met Bernard wat gaan eten in Oxford. Ook dit was weer ontzettend gezellig en vertrouwd! Nog even door Oxford gelopen en om 23.00 uur de bus weer terug genomen.

Jullie snappen dus denk ik wel, dat ik nu best wel moe ben. Heb wel een ontzettend leuk weekend achter de rug, dus de vermoeidheid moet ik er maar voor over hebben! Aankomende Zaterdag komt Karlijn hier en gaan we 's avonds uit in Oxford en blijft ze hier slapen. Zondag gaan we dan naar Oxford, maar nu om gewoon dingen te bekijken! Heb hier dus ook ontzettend veel zin in!

Nou, lieve allemaal, ik ga maar weer eens douchen en de kinderen ophalen. Wat gaat de tijd toch snel! Bedenkt me iedere keer: jeetje, ik zit hier al bijna een maand.. En voor mijn gevoel zit ik hier alweer 2 maanden. Hoop dat ook alles goed gaat in Nederland, ik kom misschien in april en weekje thuis. Zou wel heel fijn zijn eventjes, even weer gewoon op adem komen!! Nou ja, al lukt dat ook wel in het weekend, maar jullie begrijpen denk ik wel wat ik bedoel! Kinderen blijven vermoeiend!!! Nou tot snel maar weer!!

Heeeeel veeeel liefs and kisses Alied!!

  • 01 Februari 2010 - 11:25

    Jens:

    Hey lieve zus,

    Natuurlijk van mama en papa wel gehoord hoe goed het met je gaat, maar toch fijn dat er zo nu en dan een blog staat op deze site hoor! Dit weekend ook leuk gehad, hoorde ik? Verdwaald in the middle of nowhere? Hahaha! Moest wel heel erg lachen toen ik het hoorde! Wat een geluk hebben jullie gehad met die taxi, haha! Waarschijnlijk zit je nu ongveer bij je eerste les engelse cursus, ben beneiuwd hoe het gegaan is. Kun je even mailen en vertellen hoe het was? Was het moeilijk, makkelijk, leuke leraar (es), leuke andere studenten? Succes maar weer vandaag met de kinderen en ik spreek je gauw! Ga dit weekend naar Almelo, dus kunnen we weer even webcammen :-)
    Dikke kus, Jen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Als Aupair naar Engeland

Recente Reisverslagen:

02 September 2010

En dan is het voorbij..

13 Juli 2010

Andere zus op bezoek

16 Juni 2010

Zus op bezoek!!

16 Mei 2010

Avontuur na avontuur!

19 April 2010

Even updaten!!
Aleid

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 18249

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 01 Augustus 2015

Auckland

02 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Als Aupair naar Engeland

Landen bezocht: