Een weekend om nooit te vergeten! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu Een weekend om nooit te vergeten! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu

Een weekend om nooit te vergeten!

Door: Aleid Kamp

Blijf op de hoogte en volg Aleid

02 Februari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Joehoe ben ik weer!!
De titel zegt het eigenlijk al, dit was een weekend om nooit te vergeten!!

Maandag t/m Vrijdag gewoon altijd de dingen gedaan die ik moest doen. Zoals: kinderen naar school brengen, kinderen weer ophalen, kinderen naar zwemles brengen, kinderen naar dramaschool brengen en natuurlijk nog het huishouden. Woensdag had ik om 9:00 uur een afspraak in Abingdon bij mijn school, over de Engelse cursus. Heb dus eigenlijk alles geregeld en kon de week daarop meteen beginnen!

Zaterdag heb ik eens even heerlijk uitgeslapen, was echt heel erg moe van de week. Woensdag had ik namelijk dat gesprek en zoals jullie mij misschien wel kennen, was ik daar best wel een beetje zenuwachtig voor. Had het toen wel eventjes moeilijk toen ik mama aan de telefoon had.. Maar toen ik na dat gesprek heerlijk achter mijn koffie en broodje met mozzerela zat, was toch ook wel weer heel erg trots op mezelf dat ik het toch maar weer gedaan had.

Maar ik dwaal af van het onderwerp, zaterdag. Rond een uur of 17:00 uur was Karlijn hier (Aupair uit Londen) en die zou mij bij blijven slapen. Hebben dus even heerlijk getut en daarna met de bus naar Oxford gereden. Daar zijn we uiteten geweest en daarna zijn we door gegaan naar Bernard. Hier ook weer wat gedronken, dus jullie begrijpen wel, voordat de avond begon (waren we al best wel aangeschoten).. Daarna zijn we uitgeweest met Bernard&2 vrienden van hem, was ook weer ontzettend succes!! Echt ontzettend gezellig en ook heel veel gelachen. Daarna namen Karlijn en ik om 3 uur de bus weer terug naar Wantage (tenminste dat dachten we). Dus wij aan onze hamburger van de Mac Donalds en ondertussen heel veel gekletst natuurlijk. Totdat we op een stukje kwamen dat ik niet helemaal meer herkende.. Maar ja, dacht, het zal wel goed zijn. Tot dat de buschauffeur aan ons vroeg: Waar zijn jullie eigenlijk van plan om naar toe te gaan? En wij daarop antwoorden: naar Wantage. Bleek dus dat we ipv de N31 de N32 genomen hadden en dus in the middle of no where uitkwamen.. De buschauffeur had ons gedropt en reed weg. En nu?? Dus wij maar proberen om te liften, maar dat ging ook een beetje moeilijk omdat er om het kwartier een auto langs reed. Dus wij opzoek een hostel of hotel of misschien uiteindelijk een geschikt bankje om op te gaan slapen.. En alsof er een engeltje op onze schouders stond, stopte er vlak voor onze neus een taxi. Toen we eenmaal in de taxi zaten, moesten we echt onwijs lachen en hebben we tegen de chauffeur gezegd, dat hij onze reddende engel was!! Volgensmij had de chauffeur ook een leuke avond.

Zondag hadden we met Nienke afgesproken in Oxford. Wij met onze brakke hoofden in de bus weer naar Oxford. Bleken we dus ook weer 2 uur te laat te zijn, want Nienke stond al een poosje zichzelf te vermaken in Oxford. We zijn naar Christ Church geweest ( hier is Harry Potter opgenomen) en hebben we nog even gewinkeld, echt heel gezellig!! Als jullie foto's willen zien, moeten jullie even naar mijn hyves: www.aleidk.hyves.nl!!
Daarna leek Karlijn het wel leuk als ze op de foto ging met een Engelse telefooncel, dus ze stond al klaar. Totdat er in 1 keer een man uit de bosjes kwam gerend en heel hard begon te brullen, Karlijn en ik gillen. En Nienke had het allemaal al zien aankomen.. Daarna nog even gegeten met zn allen en Bernard er weer bij, in het restaurant van Jamie Oliver.

Gister (maandag) had ik dus mijn eerste Engelse cursus en dit was nog best wel lastig. Ben namelijk al 7 maanden niet meer school geweest en hier moet je dan toch wel heel erg wennen! Heb al wel wat leuke mensen ontmoet en ben weer wat wijzer geworden..

Op dit moment voel me ik niet niet helemaal optimaal, ben echt ontzettend moe en snipverkouden! Heb net even 2 dvd's gekocht voor mezelf dus die ga ik zo lekker even in mn bed kijken, voordat het kabaal in huis weer begint.. Jullie kunnen dus wel lezen, dat ik een onwijs druk weekend heb gehad (waarschijnlijk dat ik ook een beetje ziek ben)! Nou gaan pap&mam zeggen: we hebben je gewaarschuwd en ja dat hebben jullie ook!! Maar anders had ik niet zo'n leuk weekend gehad! Denk dat ik dit weekend dan maar even lekker in bed blijf liggen en ga uitrusten, alhoewel ik weer afgesproken heb met Bernard&Domi, nou ja, ik kijk dus nog wel even!! Nou ik stop er weer mee, even de was ophangen!! Hoop dat alles ook goed gaat daar en met de sneeuw..

Vanuit ( op dit moment) een regenachtig Engeland geef ik iedereen een dikke zoen!!

Liefs Aleid!!

  • 02 Februari 2010 - 15:55

    Karlijn:

    Aleidje! Ahh, wat een leuk verhaal weer! Wat hebben we toch veel dingen meegemaakt in slechtst 2 dagen! En leuk dat je nieuwe mensen hebt leren kennen op de cursus!
    Kusje uit Londen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Als Aupair naar Engeland

Recente Reisverslagen:

02 September 2010

En dan is het voorbij..

13 Juli 2010

Andere zus op bezoek

16 Juni 2010

Zus op bezoek!!

16 Mei 2010

Avontuur na avontuur!

19 April 2010

Even updaten!!
Aleid

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 18240

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 01 Augustus 2015

Auckland

02 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Als Aupair naar Engeland

Landen bezocht: