Bath - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu Bath - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu

Bath

Door: Aleid Kamp

Blijf op de hoogte en volg Aleid

08 Februari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lief Nederland!!

Hier ben ik dan weer, zoals jullie van mij gewend zijn, schrijf ik elke week eventjes een verhaaltje! Moet wel even heel diep nadenken wat ik allemaal ook alweer gedaan heb..

Nou woensdag (want daar was ik gebleven) t/m vrijdag weer de normale dingen: kinderen naar school brengen en ophalen, strijken, wassen, schoonmaken, kortom een de echte huisvrouw uithangen!!

Vrijdag ben ik rond een uur of 19:00 uur naar Oxford gegaan, om daar samen met Domi&Bernard te gaan eten. Zouden 's avonds ook nog uitgaan, maar omdat ik eigenlijk de hele week een beetje grieperig was leek me dit niet zo verstandig! Bernard zou eigenlijk voor Domi&mij gaan kijken, maar hij belde me op en zei dat het uiteindelijk toch pizza geworden was.. We begonnen met onze pizza met zn 3en en eindigde uiteindelijk met nog 5 huisgenoten erbij. Daarna toch nog wel eventjes een biertje gedronken met zn allen, was dus weer een erg gezellige avond!!

Zaterdag stond Bernard alweer rond half 9 's ochtends op de stoep. Nou ja op de stoep, hij had de bushalte gemist, dus moest iets verder lopen dan de stoep.. We zouden namelijk naar Bath gaan! Jasmine moest daar zwemmen dus vroeg Francesca of ze mij misschien in de stad af kon zetten met een vriend van me. Dus dat was heel handig en heeel lief van haar!! En ben blij dat ik ja heb gezegd, want Bath is echt super mooi!! Zijn naar de Romeinse baden geweest (ja ja, cultureel) en gewoon lekker het stadje gelopen. Omdat het stadje in een soort dal ligt, heb je echt een prachtig uitzicht op heel Zuid-Engeland, wat heel heuvelachtig is. Echt prachtig!! Begin al een klein beetje behoorlijk van Engeland te houden, wat een super mooi land is dit ook! En Bath is zeker ook echt heeel erg mooi. Foto's zet ik binnenkort op mijn hyves, dus hier nogmaals de link:
www.aleidkamp.hyves.nl

Zondag was een heerlijke rustdag, hele dag in de pyjama gelopen en film gekeken en muziek geluisterd. Ook natuurlijk nog even tussendoor huiswerk gemaakt (ja ja, na 8 maanden geen huiswerk en geen school, begin ik hier toch maar weer aan!!)

En nu zit ik dus achter mijn laptopje deze blog te schrijven. Heb vanmiddag&vanochtend weer de cursus gehad en dit was ook stiekem toch wel heel erg leuk! Begin steeds meer contact te krijgen met mensen en heb dus ook weer veel gelachen vandaag!!

Dan heb ik nog een nieuwtje: ik kom volgende week woensdag voor een paar dagen thuis. Jasmine&Aliya hebben vakantie en gaan naar opa&oma, dus dan heb ik hier eigenlijk niet zoveel meer te doen. Dus leek het me wel lekker op een paar dagen naar huis te gaan.. Blijf dus tot zondag!! Kijk hier ook wel erg naaruit!!

Nou vanuit Wantage zeg ik:
Sleep well and sweet dreams!!

Heel veel liefs and a big hug Aleid!! (ze beginnen mijn naam hier goed te zeggen)!!

  • 08 Februari 2010 - 22:45

    AnneMinke:

    HeeeLeid,

    Hahah is dus nog gelukt met je huiswerk?! Echt super dat je over weekje weer hier bent! Moeten we maar even datumpje prikken? Spreekje Dikke Knuffel Minke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Als Aupair naar Engeland

Recente Reisverslagen:

02 September 2010

En dan is het voorbij..

13 Juli 2010

Andere zus op bezoek

16 Juni 2010

Zus op bezoek!!

16 Mei 2010

Avontuur na avontuur!

19 April 2010

Even updaten!!
Aleid

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 18244

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 01 Augustus 2015

Auckland

02 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Als Aupair naar Engeland

Landen bezocht: