Almelo!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu Almelo!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu

Almelo!!

Door: Aleid Kamp

Blijf op de hoogte en volg Aleid

18 Februari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dag dag!!

Hier ben ik dan weer eventjes, duurde iets langer dan normaal, maar ben erg druk geweest..

Waar zal ik eens beginnen.. Heb al verteld van mijn taalcursus, dus dat kunnen we overslaan. Moet nu ook weer even diep nadenken wat ik allemaal gedaan heb!!

Dinsdag t/m vrijdag dus weer de normale dingen.. Eigenlijk doe ik doordeweeks niet zoveel, dus dat is niet zo interessant.. Is alleen maar de huisvrouw uithangen en huiswerk maken!! Vrijdag was ik ook erg moe, dus ben ik maar niet meer uit gegaan. Ook zal ik de volgende dag weer om 06.15 moeten opstaan!! Ja ja en dat op mijn vrije dag..

Zaterdag moest ik dus om 06.15 opstaan, omdat ik de bus om 06.50 moest nemen richting Oxford. Ik zou namelijk samen met Bernard een tour krijgen naar Stonehenge en Winchester. Kwam om kwart voor 8 aan in Oxford en toen hebben Bernard en ik eerst maar eens flink grote kop koffie gehad.. Heerlijk, was ik dus weer een beetje wakker, want sochtendsvroeg is niet mijn sterkste kant!! Toen in de bus richting Stonehenge. Nou dit was echt heel indrukwekkend!! Wel raar eigenlijk, want zijn eigenlijk gewoon een paar stenen op elkaar gelegd.. Maar het heeft gewoon iets mysterieus. Maar het was wel echt ijs en ijs en ijskoud. Zijn er ook gewoon even omheen gelopen en toen weer richting de bus gegaan, lekker warm!

Daarna naar Winchester geweest en ook hier hebben een heel tour gehad. Winchester was namelijk in de tijd van Romeinen de hoofdstad van Engeland. En de kathedraal uit Winchester is ook erg beroemd, The Davinci Code is hier ook opgenomen, eigenlijk vond ik dat zo ongeveer het interessantste!! Nee grapje hoor, was een erg mooie kathedraal en Winchester is ook een heel schattig en leuk plaatsje. Overal kom je nog dingen tegen van de Romeinen.. Maar blijf Bath toch mooier vinden, is ook meer Zuid-Engeland misschien!! Nou Zaterdag was dus een erg culturele dag, heb ik dus weer genoeg gezien voor een maand.

Zondag ben ik samen met Jasmine naar Oxford gegaan om te winkelen! Heerlijk even met zn 2en winkel in en winkel uitlopen en dat kun je ook goed zien op mijn bankrekening. Zulke leuke kleding heb je in Oxford, kunt hier goed winkelen! Geen goede zaak dus voor Aleid Kamp.. Daarna nog even een late lunch gehad en daarna weer richting huis want Jasmine had weer zwemles savonds. Was heel gezellig met haar en zij vond het ook heel gezellig volgensmij!

Maandag en dinsdag heb ik 2 volle dagen de kinderen gehad, dus jullie kunnen wel begrijpen dat dit erg vermoeiend was. Maandag kwam er een vriendinnetje van Aliya langs, dus had er nog 1 bij! Maar aan de andere kant was het ook wel weer heel gezellig en hebben weer veel gelachen met elkaar. Hebben pannekoeken gebakken, geknutselt, spelletjes gespeeld en nog even wat gedronken in het stadje.

Woensdag (gister) om 06.00 uur opstaan, want mijn vliegtuig ging om 10 voor 11 richting Amsterdam!! Vlucht is heel goed gegaan en vind het toch wel weer heel erg fijn om thuis te zijn. Het was ook een hele verrassing voor mij dat mijn zussen ze er waren toen ik bij de aankomsthal kwam, want die hadden gezegd dat ze tot 4 uur college hadden (stelletje trutten)! Hebben ook weer een heeeel verhaal beleefd, want we komen misschien op Hello Goodbye. Kiek&Jen hebben een heel groot hart voor mij gemaakt en dat viel wel op, dus zijn ze geinterviewd voor Hello Goodbye.. Dus wie weet, wel weer iets typisch voor de familie Kamp!

Was wel een onwijs grote verrassing dat ze daar met zn 2en stonden, dus moest ook wel eventjes huilen.. En nu zit ik weer thuis achter de computer. Vind het echt heel fijn om even thuis te zijn! Heb gister alweer boerenkool gehad, echt heerlijk, ga je toch flink waarderen na het Engelse eten!!

Zondag ga ik weer richting Engeland en begint mijn leventje daar dus weer. Maar eerst hier even iedereen weer zien en even heerlijk thuis zijn!! Nou lieve allemaal, tot krabbels maar weer!! Foto's van Stonehenge en Winchester zet ik snel even op mijn hyves!!

Heel veel liefs vanuit Nederland Aleid (hihi, leuk omdat weer even te zeggen)!!

  • 18 Februari 2010 - 16:46

    AnneMinke:

    En na je taalcurcus hield het op...Hmm na gelukkig spreek en zie ik je morgen kan ik toch nog het hele weekverslag horen;) Tot morgen! LiefsXx

  • 19 Februari 2010 - 14:46

    Debbyinmexico:

    daag Aleid!

    Leuk om altijd je verhalen even te lezen:) maar ik moet toch wel toegeven dag ik toch wel jaloers ben op je dat jij zomaar even terug kan naar dat prachtige maar toch ook wel zo koude Nederland! Ik zit hier alweer zo'n 6 en een halve maand en dus nogmaar 4 en een halve maand te gaan zonder m'n lieve familie en vriendje en vriendinnen:)

    Nog veel plezier thuis en straks weer verder in het Verenigde koninkrijk:)

    Liefs!
    Debby vanuit Mx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Als Aupair naar Engeland

Recente Reisverslagen:

02 September 2010

En dan is het voorbij..

13 Juli 2010

Andere zus op bezoek

16 Juni 2010

Zus op bezoek!!

16 Mei 2010

Avontuur na avontuur!

19 April 2010

Even updaten!!
Aleid

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 18251

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 01 Augustus 2015

Auckland

02 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Als Aupair naar Engeland

Landen bezocht: