En weer terug in Engeland!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu En weer terug in Engeland!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu

En weer terug in Engeland!!

Door: Aleid Kamp

Blijf op de hoogte en volg Aleid

23 Februari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hier zit ik dan weer, in mijn kamertje in Engeland, ook wel weer fijn hoor!! Maar zal eerst eens even vertellen wat ik allemaal in Nederland heb gedaan..

Ik was bij woensdag gebleven met mijn boerenkool, heerlijk!! Woensdagavond heb ik eigenlijk niet zoveel gedaan, gewoon weer heerlijk bank gehangen.. Lekker tegen mama aankruipen en Nederlandse progamma's en films kijken!! Heerlijk!!

Donderdag rond een uur of 1 kwam Elise langs, echt ontzettend gezellig!! Had haar toch wel heel erg gemist en zij mij volgensmij ook wel.. Heb weer een rustig middagje gehad zoals wij dat altijd doen: heel veel chocola en slechte meidenfilm, zo komen wij de hele dag door!! Rond een uur of 5 is ze weer naar huis gegaan en kunnen we er allebei dus weer even tegen aan met elkaar niet zien!!

Vrijdagavond ben ik met Minke langs al mijn collega's geweest! Oom Fred en tante Jen waren ook nog aan het eten bij de Casa, dus daar zijn we even bij aangeschoven. Ook nog wat van het toetje mee gepikt, hihi, goed uitgedacht toch?? Was echt heel gezellig om iedereen weer even bij de Casa te zien en daarna zijn we door gegaan naar de karaoke-avond bij het Wets!! Twee collega's van mij kwamen al naar buiten gerend toen ik arriveerde, voelde me dus gelijk weer helemaal thuis.. Was ook een avond om nooit te vergeten en ook hier was het onwijs leuk en gezellig om iedereen weer te zien (inclusief de vaste gasten)!!

Zaterdag samen met 2 collega's geluncht bij het Wets, ook weer heel gezellig!! Was namelijk een nieuwe jongen aangenomen in de afwas en die moesten wij natuurlijk even keuren.. Voor de rest niet zoveel gedaan, was vooral nog erg moe en brak van de vorige avond!!

Zondag weer op weg naar Eindhoven, waar mijn vliegtuig naar Londen Gatwick zal vertrekken!! Dit keer geen Hello Goodbye dus.. Pap, mam en Jens gingen me uitzwaaien en was toch wel fijn dat ik niet meer alles in me eentje hoefde te gaan uitvinden op het vliegveld. Al is Eindhoven 'iets' kleiner dan Schiphol!! Heb ze allemaal een dikke knuffel en dikke kus gegeven, dus ook zij kunnen er weer tegenaan met elkaar niet zien..

Zondagavond nog even snel een tussenstop gemaakt bij Domi&Bernard. Waren namelijk 2 mensen van de hockey uit Almelo bij Bernard aan het logeren voor een weekendje, dus hebben even samen gegeten en een biertje gedronken! Ook heel gezellig, maar was eigenlijk best wel moe van al mijn ontmoetingen en iedereen gedag zeggen in Nederland..

Maandag (gister dus) weer mijn taalcursus gehad, ja ja, mijn leventje in Engeland begon ook echt METEEN weer!! Was ook wel weer leuk en leuk om iedereen weer te zien, gaan waarschijnlijk as zaterdag met een hele club uit, dus ben benieuwd.. Maandagavond weer de bus naar Oxford gepakt (ja ja, heen&weer gereis) want ik zou samen met Bernard&Domi sushi gaan eten, die had ik tenslotte een hele dag niet gezien!! Het was eigenlijk omdat Domi volgende week vrijdag weer naar huis gaat en we het dus nog wel leuk vonden om samen te gaan eten en aangezien ik nog nooit sushi gegeten had, vonden we dat wel een leuk idee (nou ja, eigenlijk het idee van Domi&Bernard waar ik bij aangeschoven ben). Nou na 6 van die sushibakjes zat ik dan eindelijk vol hoor, vind dat ze die porties best wel iets groter mogen maken, hihi!! Vind sushi wel lekker, maar blijf toch bij een lekker groot stuk vlees (kom tenslotte uit Nederland en niet uit Japan)!!

Dinsdag (vandaag dus) weer hetzelfde liedje zoals altijd op een normale doordeweekse dag: kinderen naar school brengen, ophalen, wassen, strijken en ga zo nog maar even door!!

Vond het echt super leuk en heel gezellig en vertrouwd om weer even in het koude Nederland te zijn!! Heb weer allemaal knuffels en dikke kussen gehad, dus kan er weer even tegenaan, zoals ze dat altijd zeggen.. Toch vind ik ook weer fijn om weer in Engeland te zijn, werd weer hartelijk ontvagen door 2 kinderen!! Hadden me geloof ik wel gemist en ik hun natuurijk ook!! Nou ik hou van jullie allemaal en hoop tot snel!!

Dikke smakkert uit Engeland!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Als Aupair naar Engeland

Recente Reisverslagen:

02 September 2010

En dan is het voorbij..

13 Juli 2010

Andere zus op bezoek

16 Juni 2010

Zus op bezoek!!

16 Mei 2010

Avontuur na avontuur!

19 April 2010

Even updaten!!
Aleid

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 18250

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 01 Augustus 2015

Auckland

02 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Als Aupair naar Engeland

Landen bezocht: