Van alles - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu Van alles - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu

Van alles

Door: Aleid Kamp

Blijf op de hoogte en volg Aleid

07 Maart 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vanuit een zonnige Engeland zeg ik: Dag lieve allemaal!!

Het is alweer een poosje geleden dat ik hier een verhaal heb neergezet, ga er dus maar lekker voor zitten, want het word een lange blog..

Ik was bij dinsdag gebleven met alle normale huishoud dingen.. Eigenlijk is er t/m vrijdag niet zoveel veranderd!! Gewoon weer op de kinderen passen en het huishouden doen..

Zaterdagavond ben ik met mensen van mijn taalcursus uitgeweest. Was echt super gezellig!! Het zijn echt onwijs leuke mensen.. Kan vooral met het meisje uit Zweden (Louise) goed opschieten!! Echt een leuke meid is dat. Het is ook heel leuk om andere mensen van andere culturen om te gaan. Was tot nu toe alleen nog maar met Nederlandse mensen opgetrokken, maar begin nu dus ook contact te krijgen met andere mensen uit verschillende culturen.

Zondag uiteraard behoorlijk brak van de vorige avond.. Wel werd ik wakker en het was bijzonder stil in huis, dus ik dacht al: dit kan niet kloppen. En dat klopte, want mijn familie was gaan winkelen in Reading en hebben mij dus lekker laten liggen!! Werd ook pas om half 1 wakker..

Maandag weer mijn cursus en natuurlijk kwamen alle verhalen van zaterdagavond weer naar boven. Wist niet dat ik school nog leuk zou gaan vinden, maar ik heb altijd heel veel zin om naar mn cursus te gaan.. Gek eigenlijk toch?? Of misschien ook niet!!

Nou maandag t/m vrijdag weer de normale dingen. Al was het dit keer niet helemaal normaal, want ik was een beetje ziekjes.. Dat was wel heel vervelend, want ziek zijn&kinderen gaat niet zo goed samen! Had hoofdpijn, buikpijn, verkouden, vermoeid.. Niet zo fijn dus.

Woensdag was mama ook nog jarig en dat was toch wel heel gek om er niet bij te zijn. Want zoals al mam ook altijd zegt: ik was er eigenlijk altijd.. Heb 's ochtends vroeg gebeld en ik geloof dat mam wel een leuke verjaardag heeft gehad. Nu maar hopen dat er nog taart over is, hihi!!

Vrijdagavond had ik met Louise afgesproken om uit te gaan in Oxford. Maar omdat ik de hele week ziek was geweest, heb ik dit maar even afgezegd.. Verstandig toch?? Ook zal ik de volgende dag alweer vroeg naar Londen gaan!

Zaterdag (gister dus) ben ik met Karlijn naar Londen geweest. Nou ja, Karlijn woont in Londen, dus ik heb haar meer opgezocht.. Hadden elkaar namelijk al een maand niet meer gezien en dan moet je natuurlijk weer even bijkletsen. Hebben heel veel gedaan: Big ben, Westminster Abbey, Londen eye, Portobelle road, scones gegeten in harrods en uiteindelijk bij de Mac Donalds beland. Ik had deze dingen eigenlijk allemaal gezien (verwend he??) maar Karlijn nog niet, dus vond het geen probleem om deze dingen nog een keer te zien.. Was echt super gezellig en leuk om Karlijn weer te zien! Daarna weer 2 uur naar huis gereisd, wat een luxe he?? Twee uur van Londen af wonen.. Vind ik zelf ook wel!!

Zondag (vandaag dus) heb ik eigenlijk nog helemaal niks uitgevreten.. Vooral heerlijk in mn bed liggen, want ik heb echt onwijze spierpijn van al het lopen van gister.. Heb net Kiek nog ff op msn gehad, was weer gezellig, lange tijd niet gesproken!! Ga straks maar even oefenen voor mn examens, ja ja, dacht dat ik mijn examens al gehad had.. Nou niet dus, zet in jullie agenda: 17 en 23 maart heb ik examens!! Mogen jullie allemaal een kaarsje voor me branden, hihi..

Nou lieve allemaal, ik ben weer uitgepraat en al mijn verhalen zijn er weer uit!! Wel heel handig zo'n blog, kun je even al je verhalen kwijt!! Ik kom in Juni nog weer 1,5 week thuis, maar dat duurt nog ff.. Dus nu zeg: tot de volgende blog!!

With love, Aleid

  • 07 Maart 2010 - 12:55

    Karlijn:

    Heej Aleid!
    Leuk verhaal! Was erg gezellig gisteren! En wat zie ik nu! Heb je op mijn verjaardag een examen! Dat moet wel goedkomen dus:P.
    Kusje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Als Aupair naar Engeland

Recente Reisverslagen:

02 September 2010

En dan is het voorbij..

13 Juli 2010

Andere zus op bezoek

16 Juni 2010

Zus op bezoek!!

16 Mei 2010

Avontuur na avontuur!

19 April 2010

Even updaten!!
Aleid

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 18245

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 01 Augustus 2015

Auckland

02 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Als Aupair naar Engeland

Landen bezocht: