Studeren, studeren, studeren - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu Studeren, studeren, studeren - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Aleid Kamp - WaarBenJij.nu

Studeren, studeren, studeren

Door: Aleid Kamp

Blijf op de hoogte en volg Aleid

14 Maart 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello my loves!!

De titel zegt het al, eigenlijk zou ik nu heeel hard moeten studeren, maar ja: ben nou eenmaal goed in uitstellen!!

Maandag had ik weer mijn cursus, was ook weer ontzettend gezellig!! Hebben geoefend voor het examen (wat ik as woensdag heb) en dit gaat behoorlijk pittig worden.. Hoop dat ik het haal en zo niet, dan mag ik het het volgende blog nog een keer doen, dus opzich is er dan nog geen man over boord..

Dinsdag t/m vrijdag weer de normale dingen!! Moet zeggen dat het een leuke week was, kinderen waren gezellig.. Behalve op vrijdagochtend, toen had ik even een flinke ruzie met Jasmine!! Ze begint zo ontzettend te puberen, dat ik me daar af en toe behoorlijk aan erger en dus mijn geduld niet meer zo goed kan bewaren.. Maar we hebben het uitgepraat en ik geloof dat ik mijn standpunt wel duidelijk heb gemaakt, dus uiteindelijk heeft de flinke ruzie goed geholpen!!

Vrijdag ben ik met Louise (meisje van mijn cursus, uit Zweden) uitgeweest in Oxford.. Wouden eerst wat gaan eten bij Jamie Oliver, maar daar moest je 45 minuten wachten totdat je uiteindelijk een tafel had!! En aangezien wij echt starving waren, hadden we daar niet zoveel zin in.. Zo'n grote fan zijn we nou ook weer niet.. Dus uiteindelijk bij een ander Italiaans restaurantje gegeten en dit was ook heel lekker!! Totdat we de rekening kregen.. Moesten nml uitreken hoeveel ieder moest betalen, dus ik een pen erbij en proberen uit te rekenen.. Echt wat een gedoe!! Naast ons zat een oudere meneer en mevrouw en die zagen dit allemaal gebeuren.. Kregen we in 1 keer zomaar een cadeaubon van 10 euro die we konden uitgeven in en restaurant!! Ze vonden dat wij zo aan het klungelen waren dat ze het ons iets gemakkelijker wouden maken.. Echt heel aardig!! Dus wij hadden mooi 10 pond korting, hihi..

Daarna zijn we uitgeweest!! Eerst naar een kroeg waar Bernard altijd komt op vrijdagavond.. Nou we kwamen er binnen en het leek wel 1 grote dierentuin!! Echt iedereen was dronken en om de 5 minuten lag iemand over te geven, en dat om 11 uur 's avonds.. Aangezien wij nog harstikke nuchter waren, leek het ons een goed idee om maar ergens anders naartoe te gaan. Nog even gewacht tot Bernard er was, even mee gekletst en toen door naar een andere club. Kwamen uiteindelijk bij Anuba uit en dit was een groot succes!! Hebben echt heel veel gelachen en heel veel foto's gemaakt. Was echt een super super super leuke avond!!

Zaterdag (gister)&zondag (nu) moest/moet ik eigenlijk heel hard studeren voor mijn examen!! En eerlijk gezegd heb ik nog niks gedaan.. Ga zo echt beginnen hoor!! Ook is er op dit moment een broer van Sarnjeet en zijn vrouw op bezoek (het hele weekend al), dus dan vind ik het ook zo asociaal om de hele dag op mijn kamer te zitten.. Maar na mijn verhaal ga ik maar even de boeken erbij pakken! Nou ik geloof dat ik alles wel verteld heb van dit weekend.. Niet een heel erg druk weekend, maar dat is ook wel eens lekker!!

Ik ben weer heerlijk uitgerust, dus kan er weer tegen aan!! En nogmaals: iedereen MOET een kaarsje branden op woensdag, heb ik hard nodig! Nee grapje hoor, alleen als je wilt natuurlijk.. Nou hoop dat daar ook alles goed gaat, mis jullie wel hoor!! Maar heb het ook ontzettend naar mijn zin hier, het gaat goed met me!! Nou tot snel maar weer!!

Kusje, knuffeltje, handje Alied!! Zelfs op mijn studentenpas staat: Aleid kamp.. Moeilijke naam hier in Engeland kennelijk..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Als Aupair naar Engeland

Recente Reisverslagen:

02 September 2010

En dan is het voorbij..

13 Juli 2010

Andere zus op bezoek

16 Juni 2010

Zus op bezoek!!

16 Mei 2010

Avontuur na avontuur!

19 April 2010

Even updaten!!
Aleid

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 18241

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 01 Augustus 2015

Auckland

02 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Als Aupair naar Engeland

Landen bezocht: